Ni Pasal Nak Masuk Panggung Wayang..

Assalamualaikum..


Ha..ni saya nak bercerita pasal kes nak masuk panggung wayang..teringin nak masuk..
Ceritanye macam gini la....


Saya dah beli tiket nak masuk panggung..Masa tu movie Johny English Reborn..eh..betul ker tajuk ni movienye..huhu..belasah je..Lebih kurang macam ni la ceritanya..Saya pergi ke kaunter untuk membeli tiket.
ketika tu,dah sampai ke kaunter..saya minta nak beli tiket.Tak pela kan..saya tunggu la tiket tu..selesai dapatkan tiket..jurujual tiket tu tanye,"Bang,sorang je ke?Citer nie selalunye bawak pasangan masuk..boyfren n girlfren..Orang macam abang ni takkan sorang je kot..?"..Saya pun jawabla,"Aikk,sorang takleh masuk ke dik?wajib ke bawa pasangan so baru boleh masuk dalam tengok movie ye??"..
Jurujual tu pun balas balik kat saya,"Takde la bang..Selalunya orang masuk tengok movie dengan partner la..Abang ni sorang-sorang je..nampak pelik jeee..huhu"...Saya balas la,"Laaa..pelik jugak ke dik tengok saya sorang2 masuk tengok movie.Saya rasa biasa jer...Saya memang dah bawa pasangan saya ni dik..Tak nampak ke??"..Dia mula hairan dengan saya.Dari riak muka dah nampak lain..Lepastu dia kata,"Sape bang..Tak nampak pun sape2 dengan abang..abang sorang jelaaa.."
Saya kata,"Nia pasangan saya..bukan satu tapi dua sekali de temankan saya..ni malaikat kat kiri kanan saya..tak nampak ke??memangla tak nampak..
Riak muka budak tu terus berubah..malu kot...DIAM TERUSS..Ha...kan jangan suka buka mulut tanpa ada sebarang perkataan yang penting untuk diucapkan..huhu

P/S:Sekadar ingatan je..saya yang nak masuk tengok movie..terus tak jadi...pergi gitu je...tak beshhhh ponnnn masuk panggung...takkk besttt..huhu


By:
Ikhwan Basheer

This entry was posted on Sunday, 12 February 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply